授業形態一覧【京田辺校地】>大学院科目 >対面授業 >水2 List of class types [ Kyotanabe Campus ] > Graduate school course(s) > In-person class(es) > 2nd Period on Wednesday |
Back | ||||||||
授業形態 Class types |
科目コード・クラス Course code |
科目名 Course name |
担当者名 Instructor |
科目分野 Subject field |
単位数 Credits |
シラバス Syllabus |
備考 Remarks |
||
対面授業 In-person |
31511008 | − | 000 | 公衆衛生学フィールドワーク演習 Advanced Fieldwork in Public Health |
蜩c 昌彦 YANAGITA MASAHIKO |
スポーツ健康科学部科目 Faculty of Health and Sports Science Subjects |
2 | リンク | 現時点では授業形態が変更となる見込みはありません。 The class type is not expected to change at the present. |
対面授業 In-person |
31511028 | − | 000 | スポーツ・マーケティング・リサーチ演習 Advanced Research Methodology in Sport Marketing |
二宮 浩彰 NINOMIYA HIROAKI |
スポーツ健康科学部科目 Faculty of Health and Sports Science Subjects |
2 | リンク | 現時点では授業形態が変更となる見込みはありません。 The class type is not expected to change at the present. |
対面授業 In-person |
31610022 | − | 000 | 知識情報処理特論 Advanced Lectures in Intelligent Information Processing |
土屋 誠司 TSUCHIYA SEIJI |
理工学部科目
情報工学専攻 Faculty of Science and Engineering (Department of Knowledge Engineering and Computer Sciences) Subjects |
2 | リンク | 登録者数の変動により対面授業からネット配信授業へ変更する場合があります。 As a result of a change in the number of registered students, the class type might be switched from In-person to Online. |
対面授業 In-person |
31701202 | − | 000 | 心理学体系論U Psychological Systems II |
神山 貴弥 他 KOYAMA TAKAYA and Others |
心理学部科目 Faculty of Psychology Subjects |
2 | リンク | 現時点では授業形態が変更となる見込みはありません。 The class type is not expected to change at the present. |
対面授業 In-person |
31702010 | − | 000 | 臨床心理査定演習U Assessment Seminar of Clinical Psychology II |
興津 真理子 OKITSU MARIKO |
心理学部科目 Faculty of Psychology Subjects |
2 | リンク | 現時点では授業形態が変更となる見込みはありません。 The class type is not expected to change at the present. |
対面授業 In-person |
40810008 | − | 000 | 歴史文化情報深論2 Extensive Lectures in Historical Cultural Information Studies 2 |
鋤柄 俊夫 SUKIGARA TOSHIO |
文化情報学部科目 Faculty of Culture and Information Science Subjects |
2 | リンク | 現時点では授業形態が変更となる見込みはありません。 The class type is not expected to change at the present. |